IdeealuiPharrel Williams de alansavideoclipul de 24 deoreesteabsolutgeniala.Noul videoclip Happy prezinta o atmosfera degajata in care se poate citi bucuria pe fetele protagonistilor iar melodia da dependenta.

Un exemplu super inovator de digital marketing care combina cateva ingrediente magice pentru a viraliza si atinge un succes garantat:

  1. Cool people. Pe langa PW himself apar personaje super cool si cateva vedete
  2. Dans. Miscarile sunt colosale prin simplitate si lejeritate.
  3. World’s first. Nu cred ca s-a mai facut asa ceva pana acum iar in materie de videoclipuri greu de imaginat ceva revolutionar si unic. Toti cei care vor urma, daca vor urma vor fi followeri.
  4. Super engagement: videoclipul are 24 de ore full si sesiseaza ora la care intri pe site si te pozitioneaza automat la ora respectiva. eu cred ca am intrat azi de mai bine de 5 ori. Bineinteles poti sa dai scroll inainte si inapoi. In plus poti sa dai share pe facebook si tweeter la momentul resprectiv din videoclip.
  5. Happy! Numele este suprem, you simply can’t beat happy.

La ora asta are Happy are 574000 de view-ri in mai putin de o zi.

Top class ideea si top class marketing.

Bravo!

Top